شرکت اکبر برادرز


تقریبا از زمانی که چای سیلان در دامنه های کوهستان های سریلانکا کشت شده است،Akbar brothers در انتخاب، ترکیب، بسته بندی و صادرات آن شرکت کرده اند. امروزه شرکت هنوز متعلق به اعضای این خانواده است و بزرگترین صادر کننده چای سریلانکا است، که از سال 1992 به طور غیرقانونی از آن برخوردار بوده است. در حال حاضر حدود یک پنجم از تولید سالانه این کشور را صادر می کند.



Akbar Brothers به اصولی که توسط بنیانگذاران معتبر این شرکت، عباس و عنایت اکبر تعیین شده است، پایبند می باشند


تاکید بر کیفیت محصولات بر اساس دانش و تجربه و فرهنگ تجارت که بالاترین ارزش را در معامله، امانت و اعتبار می داند

 
تا امروز، هر محموله از چای اکبر، شخصا توسط یکی از اعضای خانواده، قبل از تحویل تأیید می گردد.



  • در سایه ی نام تجاری Akbar، این شرکت طیف گسترده ای از محصولات: چای سیاه و سفید و سنتی را در بسته ها و چای کیسه ای، همراه با چای طعم دار و گیاهی و انواع گزینه های مختلف بسته بندی را ارائه می دهد.


  • چای ها به وسیله مدرن ترین ابزار تولید می شوند که دارای پردازش و بسته بندی اتوماتیک با تکنولوژی بالا برای اطمینان از کیفیت بالای چای  است.


چای اکبر نام تجاری اصلی این شرکت است در پنج سال گذشته، فروش به طور بی سابقه ای به طور متوسط بیش از 30 درصد در سال رشد داشته است.





معرفی نماینده انحصاری چای دوغزال در ایران



  • این شرکت در سال 1387 کار خود را آغاز کرد.

  • پس از مدت کوتاهی به عنوان نماینده انحصاری چای دوغزال انتخاب و با هدف واردات چای صد در صد خالص سیلان در فرصتی کوتاه توانست انواع محصولات متنوع چای دوغزال را مستقیما و تحت لیسانس شرکت Akbar brothers بسته بندی و در اختیار مصرف کنندگان محترم کشور ایران قرار دهد.

کارخانه شرکت بهشت قندیل در فاصله 40 کیلومتری شهر تهران واقع گردیده و مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع شامل سالن های تولید مجهز به پیشرفته ترین دستگاههای بسته بندی اتوماتیک و کاملا بهداشتی، آزمایشگاه، فضاهای اداری، رستوران، تاسیسات مدرن روز، فضای سبز و درختکاری می باشد.