شرکت مانتا با برند تجاری سمیرا

در تاریخ 20 دی ماه 1356 تاسیس و کار خود را به عنوان اولین کارخانه مجهز تولید انواع مختلف ماکارونی فرمی و رشته ای شروع کرد .

با لطف و یاری پروردگار با تکیه بر دانش و تجربه مدیران و پرسنل مجرب و آموزش دیده و بهره مندی از دانش و تکنولوژی روز دنیا و استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک (بولرسوئیس و ایتالیا) توانست در مدت زمان کوتاهی سهم مناسبی از بازار ماکارونی را بخود اختصاص دهد .

ماکارونی سمیرا ارتقاء سطح کیفی، تنوع محصولات و سلامت جامعه را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و با دریافت انتظارات، نیازهای مصرف کنندگان اقدام به تولید محصولاتی سالم ، مغذی و فراسودمند نموده که ماکارونی حاوی آرد سویا یکی از این محصولات می باشد.
این شرکت با همت نیروهای خلاق و با تجربه و نیز از طریق به روز رسانی سیستم های سازمانی و تکنولوژی تولید دائماً به دنبال نوآوری می باشد و از طریق شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان سعی در تولید وعرضه محصولاتی جدید ، با کیفیت و سالم دارد .


دریافت نشان ها ، لوحها ، تندیسهای و تقدیر نامه های مختلف که از سوی سازمان های : استاندارد ملی ایران ، رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، اتاق بازرگانی ایران ، انجمن متخصصین علوم و صنایع غذایی گوشه ای از افتخارات ماکارونی سمیرا می باشد .


در شرکت مانتا کنترل و بررسی های لازم با بهره گیری از دانش فنی روز در زمینه مواد غذایی و صنعت ماکارونی با بالاترین کیفیت توسط متخصصان انجام می شود. این کارشناسان با بهره گیری از آزمایشگاه های مجهز شیمیایی و میکروبیولوژی کنترل کیفیت محصولات متنوع ماکارونی سمیرا را با رعایت بالاترین استانداردهای جهانی به عهده دارند .


خواص ارزشمند ماکارونی حاوی سویا سمیرا

 
به دلیل وجود ترکیبـات ارزشمنـد غـذایی و ترکیبـات  مغذی سویا می توان غذاهای بسیار متنوعی از آن تهیه کرد. امروزه سویا یکی از مهمترین محصولات زراعی جهان است .  سویا منبع بسیار غنی از پروتئین و اسیدهای آمینـه ضروری بدن است.
در این راستا با توجه به خواص ارزشمند دانـه سـویا شرکت ماکارونی سمیرا تصمیم به تهیـه ماکـارونی غنـی شده از سویا گرفـت کـه در فرمولاسـیون آن از سـویا استفاده شده تا بدین وسیله نسبت بـه افـزایش ارزش تغذیه ای و کیفیت محصولات خـود و تنـوع در آن گـامی مهم بگذارد .

شرکت سمیرا با این هـدف نـسبت بـه تهیـه فرمولاسـیون مناسب از ماکارونی حاوی سـویا نمـود و پـس از اخـذ مجوزهای مربوطه و تأیید آن توسط مراجـع قـانونی از جمله معاونت غذا و دارو و اداره اسـتاندارد اقـدام به تولید محصول جدید خود با استفاده از خطوط تولید
پیشرفته کـرد. بـا اسـتفاده از ایـن خطـوط تولیـد پیشرفته بهترین شرایط تولید تنظیم شد تا کمترین آسیب به کیفیت محصول هایی وارد شود و محصول هایی بالاترین ارزش غذایی خود را حفظ کند .

پس از تولید خصوصیات کیفی و تغذیه ای در ماکارونی حاوی سویا سمیرا آنالیز و اندازه گیری شـد کـه بـه شرح ذیل می باشد .
١-میزان پروتئین در ماکارونی حاوی سویا بـه ١۶% افزایش یافت این در حالی اسـت کـه در ماکـارونی های معمولی ایـن میـزان پـروتئین تنـها ١٠-١١ % بوده است .

خواص سبزیجات

یکی از سالم‌ترین و مهم‌ترین بخش تغذیه سبزی‌ها هستند و می‌توانند خوراک شما را از یک غذای عادی به یک غذای فوق‌العاده تبدیل کنند؛ مضاف بر این‌که خاصیت فراوانی دارند و از زمانی که بشر به یاد دارد، به عنوان دارو نیز مصرف شده‌اند.هر سبک آشپزی سبزی‌های مخصوص خود را دارد که به نوعی امضای آن سبک است، به‌عنوان مثال در آشپزی‌ مکزیکی و هندی گشنیز یکی از عناصر مهم است. در آشپزی ایتالیایی رزماری، آویشن، جعفری و اورگانو پرمصرف‌ترین بوده و خوشبختانه در آشپزی ایرانی هم انواع سبزی‌‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان مخلفات در کنار غذا نیز خودنمایی می‌کنند. مقدار سبزی‌ در غذا بسته به طعم، عطر و نوع آن دارد؛ سبزی‌هایی مانند برگ‌بو، آویشن، اورگانو و رزماری که عطر و طعم قوی دارند به مقدار کمتری مصرف می‌شوند.سبزی‌ها را همیشه در آخرین لحظه و هنگام اضافه کردن به غذا ساطوری کنید تا طعم و عطر آن از بین نرود. گروهی از سبزی‌ها مانند ریحان، گشنیز، شوید، اورگانو و ترخون برای افرادی که از مصرف نمک منع شده‌اند طعم‌دهنده مناسبی در غذاست. ممکن است بعضی از سبزی‌ها به صورت تازه در بازار موجود نباشد اما تمامی آن‌ها را می‌توانید به راحتی در گلدان و پشت پنجره آشپزخانه پرورش دهید.

اگر از سبزی خشک استفاده می‌کنید، مقدار آن را به یک‌سوم سبزی تازه تقلیل دهید زیرا سبزی خشک عطر قوی‌تری دارد.

پخش بهپارس نمایندگی انحصاری ماکارانی سمیرا در استان خوزستان

عکس های اختصاصی پخش بهپارس از محصولات سمیرا