برگ های چای سبز از بهترین مزارع چای در سراسر جهان برای مردم ایران با سلیقه های متنوعی تهیه شده اند و با  بسته های مد روزا و با دستگاه های بسیار مدرن پر شده اند تا جشن ها و پذیرایی های شما به  لذت بخش ترین شکل ممکن باشد. در واقع، چای فقط یک نوشیدنی نیست، بلکه لذت بردن از کنار هم بودن و چت در یک فضای دوستانه را فراهم می کند. ما افتخار می کنیم که سهم بسیار مهمی در این پذیرایی دوست داشتنی داشته باشیم.

 

 

چای سیلان (کلاسیک)

هنگامی که برای تولید چای با کیفیت عالی می آیید، باید بگوییم سریلانکا یکی از بهترین فضاها برای کاشت چای است. آنها از سموم و مواد شیمیایی در ارتفاع 7000 فوت استفاده نمی کنند. چای سیاه یکی از بهترین محصولاتی است که به دلیل دارا بودن مقادیر بالای تئوفلاوین و تروبیگین که از قوی ترین انواع  آنتی اکسیدان ها هستند به بدن برای از بین بردن رادیکال های آزاد، که DNA را تخریب می کنند، کمک می کند. این نوع چای همچنین به بدن کمک می کند که تومور را کوچک کند و فعالیت قلب را بهبود بخشد.

 

 

 

چای سیلان (ارل گری)

این نوع چای توسط برگاموت مورد توجه قرار گرفته است. برگاموت یک گیاه دائمی است که در مناطق مرگ و میر آمریکا و کانادا رشد می کند. دلیل نامگذاری آن "برگاموت" عطر و بوی این  گیاه است. همچنین به عنوان یک گیاه پزشکی شناخته می شود و سود زیادی دارد مانند آرام بخشی، بهبود درد عضلانی، اصلاح پوست، درمان سرما. و با ترکیب آن با برخی از گیاهان دیگر می توان آن را به عنوان درمان برای عفونت های دستگاه ادراری، آسم و سیستم گوارش استفاده کرد.

 

چای هل

هل در میان تمام طعم دهنده ها نام «ملکه  دوست داشتنی» نامیده شده است. در شرق آسیا نیز جایگاه خاصی دارد . چای با هل  حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان ها است تا بتواند رادیکال های آزاد را به دست آورد. این محصول با مواد معدنی بی شمار و ضد باکتریایی همراه است، بنابراین می توانیم از آن برای درمان مشکلات پوستی و بیماری ها استفاده کنیم و همچنین برای تقویت مو کمک می کنیم

 

 

 

 

.