خانواده میرنجمی با سابقه ای بیش از نیم قرن تجربه ی موفق در زمینه تولید و بیش از ده سال سابقه در بسته بندی و عرضه عسل در تلاش بوده که حلاوت و شیرینی این نعمت بهشتی را به همه هموطنان عزیز بچشاند .

 

شرکت بسته بندی عسل میرنجمی با رعایت شرایط GMP در زیر بنای بیش از 1100 متر مربع بنا شده که مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک بمنظور تصفیه و بسته بندی عسل می باشد . قابل توجه است که این شرکت دارای آزمایشگاهی مجهز با پرسنلی مجرب می باشد که در آن عسلها قبل از خرید از نظر میکروبی و شیمیایی مورد آزمایش قرار میگیرند که در صورت مطابقت با استانداردهای ملی و بین المللی اجازه خرید و ورود به خط بسته بندی داده می شود . با توجه به موارد ذکر شده ما مفتخر به دریافت استاندارد تشویقی شده و گواهینامه ISO 22000 در این شرکت پیاده سازی و اجرا میگردد. بنابراین ما توانسته ایم عسلهای مرغوب با خواص درمانی تولید شده درآذربایجان علی الخصوص در مناطق کوهستانی مرز ایران -عراق -ترکیه که دارای پوشش گیاهی با بیش از چهل گونه از قبیل : اسپرس، کاکوتی، گون ، آویشن ، شیرین بیان ، مریم گلی، علف بزی، شبدر، شنگ ،گلگان ،چاودار، فرفیون، ریواس و ... می یباشد را جمع آوری کرده و بسته بندی کنیم و در اختیار مصرف کننده های عزیزمان قرار دهیم.

زنبورستان میرنجمی

محل استقرار زنبورستان میرنجمی در دامنه های کوه دالامپر

دامنه دالامپر

 

کوه دالامپر یکی از ارتفاعات نزدیک مرز مشترک ایران عراق و ترکیه است. دامنه های سرسبز دالامپر واقع در جنوب غربی ارومیه با برخورداری از آب و هوای کوهستانی و با ارتفاع 2500 متر از سطح دریا محل رویش انواع گیاهان دارویی و وحشی است.

 

وجود مجموعه‌ای از انواع گیاهان دارویی و شفابخش زمینه مساعدی برای استقرار کندوهای زنبور عسل محسوب می شود. زنبورستان میرنجمی بااستقرار در این ناحیه این فرصت را تامین کرده تا زنبورها بتوانند از شهد انواع گل ها و گیاهان این منطقه برای تولید عسل استفاده کنند.

طبیعت وحشی دالامپر بهترین موقعیت برای استقرار کندوهای عسل میرنجمی محسوب می شود و از سال 1338 تا کنون محل زنبورستان بوده است

عسل تولید شده در این منطقه از مرغوبیت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و شرایط مورد انتظار موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران را نیز دارد.